• Klantenservice 7 dagen per week
  • Bestel direct op Bol
  • 2 jaar garantie

Meest gestelde vragen

Kan ik ook rechtstreeks via jullie een bestelling plaatsen?
Dat is helaas niet mogelijk. Wij verkopen onze producten alleen via Amazon en Bol. Klik hier om direct naar ons gehele assortiment op Bol te gaan.


Bieden jullie ook garantie op producten gekocht via Amazon en Bol?
Ja, wij bieden garantie op al onze producten, ongeacht waar ze zijn gekocht. Op LifeGoods producten geldt 2 jaar garantie na aankoop. 


Kan ik jullie producten in fysieke winkels vinden?
Nee, onze producten zijn alleen online beschikbaar.


Kan ik jullie producten ophalen bij een magazijn?
Nee, het is niet mogelijk om een product bij ons op te halen.


Kan ik mijn bestelling volgen als ik via Amazon of Bol heb gekocht?
Ja, je kunt de status van je bestelling volgen via het platform waar je hebt gekocht (Amazon of Bol). Raadpleeg de bestelgeschiedenis op het betreffende platform voor de meest recente informatie.


Hoe kan ik een Amazon bestelling retourneren?
Je hebt bij Amazon 30 dagen de tijd om een bestelling kosteloos te retourneren. Als je een product dat via Amazon is aangeschaft wilt retourneren, log je in op je Amazon account, selecteer je de specifieke bestelling en volg je de vermelde retourinstructies. Zijn deze 30 dagen al verstreken? Neem dan contact op met onze klantenservice. Houd je bestelnummer bij de hand; zo kunnen we je snel van dienst zijn.


Hoe kan ik een via Bol bestelling retourneren?
Je hebt bij Bol 30 dagen de tijd om een bestelling kosteloos te retourneren. Om een product dat je via Bol hebt aangeschaft te retourneren, log je in op je Bol account, selecteer je de betreffende bestelling en volg je de daar vermelde retourinstructies. Zijn deze 30 dagen al verstreken? Neem dan contact op met onze klantenservice. Houd je bestelnummer bij de hand; zo kunnen we je snel van dienst zijn.



Mijn bestelling van Amazon/Bol is incompleet/defect, wat nu?
Wat jammer om te horen! Neem contact op met onze klantenservice. Wij lossen het graag met je op.  Houd je bestelnummer bij de hand; zo kunnen we je snel van dienst zijn.



Ik heb een product van jullie gekocht op 2dekansje.nl en deze is defect, wat nu?
Binnen de eerste 14 dagen na de besteldatum valt de garantie onder de verantwoordelijkheid van 2dekansje. Neem in dit geval direct contact op met 2dekansje voor verdere ondersteuning. Je kunt hen bereiken via e-mail op info@2dekansje.com of telefonisch (ook via WhatsApp) op +31 (0)85 018 83 14. Als de 14 dagen garantieperiode is verstreken, vragen wij je vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice om een kopie van je aankoopbewijs van 2dekansje te verstrekken. Op deze manier kunnen wij direct met je meekijken en samen met jou naar een passende oplossing zoeken.

 

Ik heb een product van jullie gekocht via Albert Heijn en deze is defect, wat nu?
Wat jammer om te horen! Neem contact op met onze klantenservice. Wij lossen het graag met je op.  Houd je bestelnummer bij de hand; zo kunnen we je snel van dienst zijn.